Hlásíme ostatním členům týmu, že dne 4.7.2015 česko-moravská odnož z Králova Dvora a Pustiměře, v podmínkách nelidských a strašidelných, při teplotě vzduchu přesahující 40 st. na teploměru, absolvovala skutečně v počtu 2 přihlášených i startujících závod holešovského Drásala. Po úctyhodném výkonu všech zúčastněných závodníků dorazili oba jmenovaní v čase nerozhodujícím, ale zdraví, celí a s kompletní technikou do cíle, kde byli přivítáni pořadateli a obdrželi kromě uznání i lahve jemně perlivé vody s povzbuzujícím mottem: "kdo nejede není Čech". Je pravdou, že moravské závodníky tento závěr poněkud zrozpačitěl, nicméně radost ze zdárně absolvovaného závodu jim to nepokazilo a tak celá logistika v počtu 6 (fandila i 83 letá babička) závodníky radostně odměnila potleskem, pokřikem a slavnostní vyhlášení závěru závodu a tekoucí šampaňské a fanfáry zakončili náročný den v Hostýnských kopcích.
Novinky
Král Šumavy 2014
04.06.2014 21:17V sobotu 31.5.2014 se opět pustiměřská, nebojme se říct, již reprezentační část týmu s nikoliv nedůležitou logistickou podporou zúčastnila vyhlášeného a po loňském zdrcujícím průběhu závodu poněkud obávaného závodu Král Šumavy. Po předchozí poradě s juniorskou podporou, revizi škod způsobených během loňského závodu a s ohledem na větší vzdálenost od domova a s tím spojenou komplikovanou dopravou do místa konání, byla zvolena trasa o délce 47 kilometrů. Počasí během posledního týdne před samotným závodem opět vyvolávalo otazníky. Stoupající hladina řek v okolí Rokycan, Berouna a okolí vzbuzovaly obavy a vzpomínky na loňské záplavy během závodu nebyly právě nejlepším dopingem. Nicméně ani na chvíli si závodníci nepřipustili variantu, že svou účast zruší. A udělali dobře. I přes menší technické problémy před startem ( "podfouklá vidlice" a návštěva servisu 5 minut před startem) a i během závodu (defekt zadního kola mladšího juniora na desátém kilometru, jako i pád nejrychlejšího zástupce rodu, všichni zúčastnění za zvuku Smetanovy Vltavy odstartovali a postupně, kilometr za kilometrem, se prodrali krásnou, leč opět těžkou bahnitou trasou Krále Šumavy k cíli. Logistika sdílela těžký úděl závodníků v kavárně na klatovském náměstí nad kafíčkem a prvotřídním desertem a po příjezdu všech závodníků i na rozbahněném povrchu klatovského stadionu. Nutno přiznat, že náročný závod v srdci Šumavy se podle reakcí většiny závodníků vydařil a poněkud opravil a vylepšil dojem z několika posledních závodů v dešti a blátě. Tolik k aktivitě části týmu. Teď už je řada na ostatních členech Fajn Bajk. Věříme, že jsou tyto řádky pozitivní motivací na blížící se "Křivoklátsko"!
Vložil: Broník
Author Maraton tour
19.05.2014 22:24Vážený kolektive, právě byl spuštěn elektronický systém přihlašování na náš starý známý zářiový závod ve Valticích - Author Maraton tour - ubytování máme, tak je potřeba se domluvit na termínu kdy se přihlásíme (Fajn Bajk - PuPaVy). Mrkněte na to a dejte vědět. Jinak tratě jsou skoro stejné jako u KPŽ, včetně celkového zabezpečení. Vše najdete na stránkách https://cyklobrani.cz/o-zavodu/zakladni-informace. Janík
Trans Brdy
11.05.2014 20:3926.4.2014 zahájila pustiměřská mužská část týmu Fajn Bajk se svou juniorskou podporou cyklistickou sezónu doslova ostrým startem. Účast v závodu Trans Brdy v brdské přírodě byla první zkouškou vůle, nasazení, výdrže a rekapitulací úrovně zimní fyzické přípravy. Trať o délce 57 kilometrů v krásném okolí Berounky a přilehlých kopců za krásného slunečného počasí připravila optimisticky naladěným závodníkům i logistické podpoře nejednu horkou chvilku. Pokud jsme na tuto akci přijížděli s přesvědčením, že nás už nemůže při těchto akcích nic překvapit, pak celý průběh a trasy závodu nás poučily o naší naivitě. Zatímco pořadatelé byli zjevně spokojeni se záludnostmi, které na trati připravili jako zpestření jinak "fádního" průběhu závodu, závodníci po absolvování celé tratě byli jiného názoru. Dokladovala to slova mnohých zúčastněných závodníků po projetí cílem, která jsou ve slušné společnosti nepublikovatelná. O množství bláta, vody, kamenů a kořenů, stoupání a průjezdy koryty, kameny úzkými a nízkými tunely jako i přejezd železniční tratě bez závor, po níž jezdil co 15 minut vlak (většinou rychlík), nebyla nouze a tak cíl byl pro všechny zůčastněné doslova vysvobozením a úlevou. Nicméně skutečnost, že všichni závod zvládli, přežili ve zdraví a bez zjevných poškození jak tělesných schránek tak i bicyklů, nás všechny potěšila a byla povzbuzením do dalších klání nadcházející sezóny.